Takip et: @Pauitiraf
    Pauitiraf.com Rss Feed
  Tweetle
      

[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10393 10394 10395


#yalnız olmaktan mutlu - Kadın - 22 yaşında@02:04 30/07/2016

artık demir almak günü gelmişse zamandan, meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan. hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol; sallanmaz o kalkışta ne mendil ne de bir kol. rıhtımda kalanlar bu seyahatten elemli, günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli. biçare gönüller! ne giden son gemidir bu! hicranlı hayatın ne de son matemidir bu! dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler; bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler. birçok gidenin her biri memnun ki yerinden, birçok seneler geçti; dönen yok seferinden.

oy ver (-1)  |  (1 artı - 2 eksi)     (0)

#* - Kadın - 23 yaşında@23:56 29/07/2016

merhaba arkadaşlar sağlık bölümünde okuyanlar yardımcı olursanız sevinirim. dün sabah kan tahlili oldum iğneden korkan biriyim ama kendimi sıkmadım kan alınana kadar gözümü kapattım açtığımda bileğime kadar kan sızmış hemşire pamuk bastırıyodu her neyse korktum kanı görünce dünden beri de kolum uyuşuk gibi güç yok gibi bişey ilk defa başıma geldi bu normal mi sizce cevap verirseniz sevinirim :)

oy ver (0)  |  (0 artı - 0 eksi)     (0)

#iyibakam - Kadın - 18 yaşında@22:59 29/07/2016

tercih yapıcam da okul öncesi bölümü nasıl eğitim fakültesi ya da şehir nasıl biri anlatsın allaasen

oy ver (0)  |  (0 artı - 0 eksi)     (0)


#ds - Erkek - 21 yaşında@12:14 29/07/2016

pamukkale üniversitesi pdr hakkında bilgi verir misiniz hocalar nasıl

oy ver (-1)  |  (1 artı - 2 eksi)     (1)

#gitarist - Erkek - 24 yaşında@00:36 29/07/2016

İtiraf ederimki paüdeki ilk aşkımdın peki niye bana kezbanlık yapıp başkasıyla çıktın itiraf etmek gerekirse ekaterina ile nişanlancam demiştim senin blöf yapma ihtimalin vardırdiye blöf olarak sölemiştim bunu ama sen beni arkamdan bıçakladın ve seni sevgilin olak o şerefsizle battalbeyin orda gördüm laf attım bilerek ... bn şuan cbüdeyim artık ama kolay gidip gelebilmek için izmire taşındım senin bana ulaşabilmen kolay facemi biliyorsun jack daniels seviyorsun birgün izmirde senin istediğin yerde buluşalım herşeyi bir kenara bırakalım nedersin...

oy ver (-8)  |  (1 artı - 9 eksi)     (0)

#tombalacık halime - Kadın - 25 yaşında@00:25 29/07/2016

bi adam vardı zamanında. sevdim derdine derman oldum hep öyle derdi neyse borcu vardı annesi hapse düşmüştü derdi ki sen benim hayatıma güneş gibi doğdun işte sonra o güneş olan ben karanlığa terkettim onu severek ayrıldım her ilişkide olan sıkıntılardı belki bizimki ayyuka ulaştı şimdi eşşek gibi pişmanım kalbim acıyo hesaplarına bakıyorum tabi ben bigün gördüm bana benzeyen birini bulmuş ama nasıl benzemek değişik bi duygu gel beni bende yaşa diyememek mutlu olsun tabi yasımı tutucak hali yoktu ya şimdi nereye baksam onunla anılarım canlanıyo ne kötü duygu nasıl çıkıcam bu durumun içinden bilmiyorum dinlediğim müzikler yazılmış şarkılar şiirler göğün mavisi şimdi hepsi daha bi anlamlı ama acı... seviyorum hala artık stalklamıyorum da korkuyorum bi sonraki göreceğim şeyden özlüyorum elim gidiyo a'dının baş harfini yazıyorum sonra siliyorum bu da böyle bi itiraftı işte sağlıcakla...

oy ver (1)  |  (3 artı - 2 eksi)     (0)

#ra - Kadın - 24 yaşında@23:06 28/07/2016

ailemiz bizi karşılıksız sever-di. ta ki büyüyünceye kadar. ben insanım herşeyden önce ve çocuk kalmak istediğimi fark ettim. beni korumak zorunda kalmalarini mi görmek istemiyorum yoksa laf gelmemesi için eğitilip iyi bir eş olmamı görmelerini istemediğim için mi? ben sırf böyle biri olmamak için yemek yapmayı öğrenmedim, şu ana kadar verdiğim en büyük tepki buydu. bugün ben babamdan bu düşündüklerimin doğruluğunu teyit eden laflar işittim. babamin ilk çocuğu olan ben aslında başa bela olabilecek, eve giriş çıkışları kontrol edilmesi gereken, her an yanlış yola sapabilecek, hertürlü fantazinin başrol oyuncusuymusum. yani bir insan değilim. düşündükleri m önemli değil, olmasam da olur. Önce insan olduğumu kanitlamam için, saçlarımı yolup, etimi kemiklerimden siyirmam mi gerekiyor? tek beklentim olan "saygı " dan vazgeciyorum bu gece. ..

oy ver (4)  |  (4 artı - 0 eksi)     (2)


#hemşirelik - Kadın - 18 yaşında@19:52 28/07/2016

hemşirelik ygs2 den lys ye mi geçti ?

oy ver (2)  |  (2 artı - 0 eksi)     (0)

#hemşirelik - Kadın - 18 yaşında@19:46 28/07/2016

hemşirelikte bi dersten kalınca 1 dönem mi uzuyo yoksa tek o dersten mi kalınmış olunuyo ? İzmirdeki gibi tek ders mi alınıyor ?

oy ver (0)  |  (0 artı - 0 eksi)     (0)

#alexis. - Erkek - 18 yaşında@19:38 28/07/2016

merhaba hazırlık okudum ama başarısız oldum bölümüm zorunlu ing. ama ben türkçe bölüme geçmek istiyorum bunun için ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemem gerekir lütfen bilgisi olan yazsın?

oy ver (1)  |  (1 artı - 0 eksi)     (1)

[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10393 10394 10395